* saturday & sun

gomorron gomorron ! :)

ja "vakna" nyss, de vill säga att jag vaknade för flera timmar sedan, men pallade inte gå upp ur sängen. istället läste jag ut boken "En Shopaholics Bekännelser" som ja lånade av maria igår. riktigt bra! väldigt min stil, älskar lyckliga slut ;) förlåt om ja avslöja för mycke ;p

ute är de mysigt, tror jag iallafall, har faxt inte vart ute än. men mitt fönster till gården är öppet, och solen skiner in :) älskar sånt här väder !

idag ska spenderas med min lillasyrra tror jag. först måste ja nog bli med henne när hon köper en vit nagelpenna, men sedan vet ja faxt inte. ikväll tänkte ja fråga mami om typ 40 spänn till chips å ostbågar. skulle vilja pröva dom nya chipsen 'sourcream n' pepper' eller vad dom nu heter, & ostbågar är aldrig fel!

byee

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0