2/3 veckor är klara! =)

jag har sommarjobbat 2 av mina 3 veckor idag! feeeeett skönt. sommarjobbar på ett ålderdomshem om jag inte nämnt de, å de suger :) får typ bara diska hela tiden..

idag vakna jag hos tammis, cykla till jobbet, kom hem å chilla, åkte till berthåga kyrkogård me maria & ebba, va här hemma me maria å ebba lite, sen drog maria hem, &  nu sitter jag här :) får se lite senare om ja drar ut till matilda & maria, men just nu vill ja bara slappa lite.

imorrn ska jag sooova. så länge som möjligt helst. sedan på kvällen drar jag, mamma & ebba till sthlm å äter på nån thairesturang. ska bli skööj.


hihi, f&f's körsbärsträd.

byee

Give me a comment?
Postat av: Tammis

haha. älskar den bilden.

2008-08-18 @ 19:56:40
Postat av: Elin

YEAH:D

2008-08-22 @ 18:30:45
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0