waiting for kJ

shasha:)


jag väntar på att kajsa ska komma tillbaka, hon stack för en halvtimme sen å skulle hämta lite kläder å sånt till imorn (imorn är det då skolfoto). sen ska jag nog duscha å se om mitt hår blev "förstört" av hårfärgningen, eller om de fortfarande blir lockigt näre självtorkar:) *håller tummarna som fan att de ska va lockigt* ..

har väl inte så mkt mer å ta upp direkt, men lägger upp en bild på mej nu när jag har brunt hår och allt ;)


looks kind of emowannabe men emosar kan va snälla å vissa e söta så wtf:D ( skit i den där irriterande slingan som ba sticker fram där, den e borta nu (; )

byee

Give me a comment?
Postat av: Tammis

OJ!!! visste inte att du färgade håret;) men ser som vanligt bra ut på dig :D ååh, fjällvandringen var bara sååååååååååå rolig ;D

2008-08-30 @ 10:09:44
Postat av: Elin

ååh va kuul tammis!!:D

2008-08-30 @ 14:45:48
URL: http://sssspikey.blogg.se/
Postat av: Anonym

jattefin billd eeZZ (i'll steal it)

2008-09-09 @ 11:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0