* monday & more than ever

hejhej.

ja, det är första gången på länge som jag är sjuk. usch! inte på sommarlovet.. ja kan ha smittats av marias halsfluss, eftersom jag känner mig förkyld och har ont i halsen. menmen, om det är en sådan vanlig släng jag kan få, så ska den va borta senast i övermorgon! hoppashoppas.

idag ska jag bo i min säng tror jag. var jag rik skulle jag betala någon för att gå till gottsunda centrum och köpa ben&jerry's glass åt mig, eftersom jag själv inte orkar..

nu ska jag checka bdb, sen ska jag kolla på Bruce den allsmäktige med blubbe.

byee

Give me a comment?
Postat av: taaammis

vem är blubbe som du pratar om?

2008-07-31 @ 10:18:30
Postat av: taaammis

vem är blubbe som du pratar om?

2008-07-31 @ 10:18:56
Postat av: Elin

ebba ofc;)

2008-08-01 @ 18:50:27
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0