* monday & murder on the dancefloor

hej igen..

jag har astråkigt idag! vill bara att de ska va partypartyparty eller nåt sånt, så man kan släppa loss å ha kul, men icke. jag sitter hemma i min säng och har ont i halsen.. mysigt!

idag ska jag bara fortsätta tycka synd om mig tror jag. imorgon på dan, så ska jag försöka få någon lycklig jävel att va me mej xD å sedan på eftermiddagen/kvällen, så blire chill me ebba här hemma. ska tvinga henne å köpa Ben&Jerry's glass me mej :D

sedan på onsdag blire grillning me klassen dårå :) efter den smaskiga händelsen, blire typ fotbollsmatchen hemma hos filip. man ska tydligen kunna bada i hans pool oxå. men ta detta med en nypa salt, eftersom ryktet kommer ifrån kajsa. xD

nu ska jag lägga mig å fortsätta läsa Vince&Joy av Lisa Jewell.


kolla vad söt! :) hade tråkigt förut (och nu!), så redigerade lite bilder å så..

byee

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0