* sunday & sun + expensive lunch

hello!

mår lite bättre idag, kan bero på att jag fick lite ibumetin. ;D idag tog jag, blubbe, pappa & kristjan bilen till sigtuna. planen var att vi skulle ta en fika, men det ändrades och blev till en lunch för 1000 spänn. xD sedan käkade vi lite glass också. vi kom hem ganska nyligen, och nu har jag just packat klart till mamma. hon ska hämta oss här klockan fem, så har väl ca en och en halv timme att slå ihjäl. men det löser sig ! :)

annars; har ni sett bloggdesignen? xD jag blir aldrig nöjd, gillar inte denna heller ;) menmen, nån gång kommer väl genombrottet ;p

byee

Give me a comment?
Postat av: Johanna

Det är ju snygg!

Kolla in min, xD Ändrade idag, vad tyxs?

2008-07-03 @ 22:22:17
URL: http://ramstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0