* wednesday & wonderful shopping

heej :)

idag har vart en skojig dag:) först vare massa filmanalyser, dom va väl sådär. efter det åkte vi t studenhälsan å spinnade, hemskt jobbigt, men bra för kroppen iaf ;) sedan drog jag å maria hem t mej å bytte om å åt lite. när vi kom tbx t skolan fick ja reda på att jag ska få behålla mitt MVG i HK :D så om jag bara sänks i matte & no blire 300 poäng iaf :D menmen, efter skolan åkte jag å kajs ner på stan, å då köpte jag följande;

♥ En turkos kofta till avslutningen

♥ Ett par ballerinaskor som matchade koftan

♥ Ett par flipflops typ, till venedig

♥ Fem st nylonstrumpbyxor

♥ Ett par jeansshorts

That makes me glad :) Så jag har allt till avslutningen, å fick en jättefin klänning till avslutningslunchen också :D orkar inte lägga in bilder, men de kmr självklart senare (;

Efter stan, blidde det yoga, fyfan! Hemskt jobbigt, men det är väl värt det..

Nu har jag just checkat Grey's Anatomy, love it! Ska lägga mig å kolla på film å käka ostbågar typ x) Lite onsdagsmys sådär ;p 

image102
allt e finare irl :) å ja hitta ingen bild på flipflopsen x)

byee

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0