20.20

Klockan är 20.20 och jag är inte lycklig. Är jag olycklig? Nej. Relativt logiskt om man tänker efter; äkta lycka är nog rätt svår att känna. För de som känner att de är 100% lyckliga säger jag bara grattis! :D




meeeen, lite lycklig är jag allt! =)




skratt, vänner, klassen, glada människor, god mat, stänk av lycka, skämt, godis, pengar, kärlek, musik, coola snubbar, söta djur, nyklippt gräs, koskit, nytvättade kläder, daggdroppar, minnen, familj & släkt, nyfikenhet, kontakt, kryddor, miner, spel, instrument, rytm, avreagerande, sommar, sol, snö, jul, flingor, fil, främmande länder, bekanta flikar, fik, franska balkonger, önskningar; ja, jag skulle kunna hålla på i en evighet. saker jag älskar är inte svårt att komma på.





                                                                                                                          byee

Give me a comment?
Postat av: tammis

jag älskar den där dikten.

2008-11-30 @ 21:14:54
Postat av: beckiiiii

CUTTTEEE PIIICCCC

2008-12-01 @ 19:27:50
Postat av: Elin M

:)<3 till both of ya, ladies

2008-12-03 @ 23:13:23
URL: http://sssspikey.blogg.se/
Postat av: josephine

elin är söt, för en gångs skull. (dn vart jag nöjd med heheh)

2008-12-04 @ 02:32:11
Postat av: Elin M

;) <3

2008-12-05 @ 09:57:06
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0