pluggfritt (?)

hej (:

jaa ni, de e ju nästan pluggfritt nu! :D iofs äre den snuskigt hemska historian, å den engelska boken, men wtf. historian tar jag som den kommer, och engelska boken är det "bara" 200 sidor kvar i xD om jag läser 25 sidor på en kväll så krävs det bara 8 kvällar för att jag ska kunna läsa ut den. så därför kan jag börja läsa om några dar, för att minnet ska vara färskt tills recensionen ska skrivas :)

btw skrev jag nästan klart min novell idag, skönt. låter som att den måste vara sugig eftersom det tog så kort tid, men nae, ja tycker faxt inte det. den kanske måste omarbetas lite granna men annars :) !

kom rätt nyss hem från mammas jobb, där jag tillbringade tre timmar med att prata med mig själv medan jag kopierade faktorer och reseräkningar, kulkul! tjänar iaf lite pengar, å de kan ja ju säga att jag behöver ;o !

dr bäm ;) ni vet inte vad det är, men jag gör :D

aja, ska nog kolla på lite mysig one tree hill nu :)

byee

Give me a comment?
Postat av: Riiiiickieeee

vi har host matte prov också ;> våra läxor kommer aldrig att ta slut! xD



men får inte jag läsa lite av din novell då? :> :*

2008-10-15 @ 18:15:34
Postat av: Elin

men varför påminner du mej!? xD



ja de kan du väl om du vill (:

2008-10-15 @ 18:24:05
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0