helvete

fan. ett stort jävla faan. asså jag orkar inte! det där gav mig hopp, det gjorde det verkligen. och så kommer den här skitsaken ivägen! grejen är att det var jag som va på att gå på de..
ååh, önskar bara att jag hade slängt den där papperslappen i soptunnan direkt när jag såg den!!
och,
inte för att vara elak, det hjälper inte att du är sådär heller?! asså ofta du bara säger mer negativa saker istället för att försöka få mig att se det positiva (om det finns något) i det hela? jävlar, vad jag stör mig på dig just nu.
nu kommer du och nån annan säkert bara ta över, och så blir jag bortglömd. borde jag lägga till "
som vanligt" kanske? för när det har med dig att göra, då är det inte lätt att bli ihågkommen, eller hur?
jag visste att det här inte skulle leda till något, men jag var ändå glad. äntligen fanns jag med i bilden! menmen, jag är ju rätt van, borde kanske inte bry mig så mycket som jag gör. det lär väl gå över.

jag älskar när folk verkligen bryr sig om en, tar hänsyn till en, och framförallt; visar att man är så bra kompisar som man "ska" vara.

puss på alla, själv ska jag lägga mig framför en film & deppa.


byee


Give me a comment?
Postat av: Rilleeeeeew

Egentligen borde jag säg att man ska lita på sina vänner, men efter livserfarenhet, nej. Den enda du har att lita på är dig själv och mig ibland när jag är på humör för det, ja menar vad som helst kan hända och de är inte värt att riskera sin tro hos någon annan, dock så betyder det inte att man inte ska ha vänner, jag vet inte vad som har hänt eller så, men jag kan gissa att det suger.

ljusa och mörka tider kommer och går, du kanske skrev det här inlägget för länge sedan och saker har redan lösts sig, men om skit händer liksom så försök att se saker ljusts =)

2008-09-29 @ 11:54:24
Postat av: Elin

:) <3.

2008-10-10 @ 22:38:32
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0