nyvaken

gomorron!

vaknade för nån kvart sen typ. idag behöver vi inte va i skolan förrän 13.30, om ens det. anledningen är att vi ska visa upp 10 st notiser för vår svenskalärare, mellan 13.30 och 15.30. notiserna gjorde jag och kajsa här hemma igår, så vi kan dyka upp nån gång mellan halv två & halv fyra så blire bra ;)

annars händer det inte mycket. jag funderar på om jag ska ta och vandra till gottsunda centrum och köpa en tandborste, listerine och tamponger. jag vet dock inte om jag orkar. vi får se hur jag gör!

ska lägga upp en bild på hur jag har velat tatuera mig sedan 8an. tatueringen sitter på handen, å när mamma sa att det skulle bli svårt att få jobb + att dölja den, så ändrade jag mig. men jag vill fortfarabnde ha samma motiv bara på anklarna eller nere vid fötterna iaf.


jag har ingen aning varför jag vill ha sådär, men det ger mig en "very good feeling" ba. dock ska den översta "ellipsen" eller vad man nu ska kalla det, vara mörkbrun och inte rödbrun.

byee

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0