september, there's always something

yo!

haha. ja, jag har tänkt på en sak. det händer alltid något speciellt i september.. oftast i slutet också. förra året hände det en hel del saker, men det tänker jag inte skriva här, utan det vet dom närmaste :) å nu börjar de fanimej hända saker i år med. frågan är, är det bra eller dåligt? förra året var det dåligt, men vem vet. nu kanske turen har vänt.

annars har jag just gjort klart min debattartikel. den blev inte så bra, men jag tycker politik är så jävla svårt att förstå sig på, så jag tänker leva med det. sedan har jag även pluggat inför franskaprovet på fredag, och det kmr säkert gå bra, :).

byee

Give me a comment?
Postat av: Rickaaaardo!

hoppas att turen har vänt för dig :)<3

2008-10-01 @ 12:53:41
Postat av: Elin

:)

2008-10-02 @ 22:28:07
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0