"Lika kul som att snacka med en gummisko, är det att läsa en dåligt uppdaterad blogg"

Idag är en av dessa dagar då jag är riktigt trött på mitt hår! När jag tidigare under dagen satt på bussen (bredvid en påse full med semlebröd vars plastiga utstrålning drog åt sig en mängd olika människors sneda blickar...) vart jag så himla sugen på att  klippa håret till axlarna och klippa upp det väldigt mycket. Nu är jag mer sugen på att toppa av det värsta, fast fortfarande klippa upp det mycket.

Något såhär kanske (om ni nu fattar hur jag menar):


Fan. Nu blev jag sugen på kort igen... Aja; imorn avgörs det, då jag ska hem till min privata frisör (a.k.a Maria).

see you 2 soon 2 B true


Give me a comment?
Postat av: Anonym

Maila mig önskemål om färger, layout och bilder, så skall jag se vad jag kan göra.

/Malin

2009-02-24 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0