in school

Befinner mig just nu innanför Rosendals väggar. Bu eller bä? Fett med bu. Dagen har nämligen just börjat, vi har bara haft en enda lektion hittils. Till det kan man lägga till att jag slutar klockan fyra, oh happy day! Dessutom var dagens start inte den bästa; kom in alldeles försent till ett knäpptyst klassrum... Men det var inte så farligt.

Hörde just någon på italienskan, tror det var Dennis, som sa något på italienska. Åh, vilka minnen som dyker upp när man hör det underbara språket! Just nu är jag fett pepp på att dra utomlands med the gang in the school, och spendera dagarna på en strand. Inte göra något annat än att sola, bada och dricka mumsiga drinkar med paraplyer i. Hmm, låter rätt chilligt enligt moi.

Gårdagen var riktigt avkopplande och skön. Direkt  när jag kom hem från skolan och insåg att jag var ensam hemma tog jag fram allt mitt hemliga godis (he he), satte på tvn på högsta volym och chillade loss. Mm. Sedan gick jag och laddade mitt busskort, lite mindre värt. En massa snygga människor stalkade mig med blicken när jag gjorde entré i gottsunda centrum med mina snöskor, mitt osminkade face och min fult slarviga knut. Aja, den känslan försvann direkt när jag kom ut och försökte reparera mitt skadade självförtroende genom att blänga surt på någon oskyldig snorunge.

Väl inomhus satte jag mig i sängen och letade upp många snygga & billiga kläder på bubbleroom. I want! Dessutom kom två stycken jeans som jag hade beställt hem igår. Skön känsla det där. Dock kunde de ha suttit liiite tajtare, men man ska väl kunna röra sig i dem antar jag...

Nu ska jag ebudda lite, för att slippa lyssna på samhällskunskapen. Eller kanske ska jag delta lite? Hmm. Ska nog prova det, verkar coolt att vara med lite.


Jag är rriktigt sugen på en ddisneykväll :)

byee


Give me a comment?
Postat av: Anonym

hahahah :D stackars liten unge

2009-01-30 @ 14:01:36
URL: http://justrewind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0