love at first sight

Jag har hittat mitt livs stora kärlek. Garderobsgrubbel & Byråbekymmer. Direkt när jag klickade in på sidan blev jag förälskad. Den är så min stil! Inte för att jag har sådan bra fantasi, målar lika fint eller har en lika intressant blogg. Nejnej, snarare innehåller den här bloggen exakt samma saker som mina dagdrömmar; färgexplosioner, härliga teckningar och fyndigt ritade shoppingtjejer. Till min stora glädje har jag fått veta att man kan beställa ägarens teckningar, inramade till och med! Gissa om mitt bankkonto snart kommer kännas tomt...

Jaja. Nog om underbara drömmar, och över till dagens planeringar. Snart ska jag tillsamman med min syster infinna mig i tvättstugan. Riktigt spännande! Dessutom ska jag tvätta min täckjacka, och kommer därför känna mig som en utav de där programledarna på Lotto. Vi ska nämligen använda oss av tennisbollar som ska studsa runt i tvättmaskinen och puffa till dunet, eller vad de nu gör.

Senare på dagen ska en vän komma och färga min systers hår. Undra varför jag tycker så mycket om att se andra förändras? Förmodligen på grund av samma anledning som att jag möblerar om varje vecka. Jag är ombytlig, ombytligare och ombytligast!


Denna fisförnäma dam heter för närvarande
"Bitchig Copycat".

ses snart sötnosar

Give me a comment?
Postat av: tammis

justja, hon är snygg! :=)

2009-01-06 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0