attans också...

...vilken skön dag! efter två dagar fyllda av stress såsom shopping & fika, kan det behövas lite chillaxin'.

Stack till frisselifrissan och frågade lite, tror jag ska dra dit nästa vecka kanske. Hon skulle göra håret mörkare, så det smälte in med utväxten, och jag skulle även få silverschampoo gratis (är väldigt förvirrad, nästan alla frisörer säger att det inte skulle hjälpa med silverschampoo, för att mitt hår är för orange, men hon fnös bara och skakade på huvudet...). Så i'm a bit happy now. Dessutom skulle jag få färgningen till ett nice pris. Hoppas bara att  jag fattade rätt och att det fortfarande kommer vara blont efter färgningen, så att hon inte gör det grått eller något (när jag visade utväxten sa hon: "jaa, mm, okej, lite askgrå utväxt mm okej.". Jag blev inte sådär jättesmickrad kanske).

Nog om hårproblems nu! :)


myz.

byee

Give me a comment?
Postat av: deb

Haha, askgrått. vad elakt!

2009-03-03 @ 07:22:48
URL: http://debaaj.blogspot.com
Postat av: rebecka

doooon't go there, she's scary.. Man vet aldrig vad man ska förvänta sig :D

2009-03-04 @ 14:20:22
URL: http://justrewind.blogg.se/
Postat av: tammis

hoppsan, vilken kommentar! :/

2009-03-04 @ 16:40:24
Postat av: tammis

inte för att jag tkr det! :)

2009-03-04 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0