de 'lite längre' diskrimineras!

Jag har under flera år gått och funderat på det här med att vara lång eller kort. Är det verkligen så bra & snyggt att vara lång som de flesta tror? Svaret är nej, mina vänner. Jag har nämligen funnit ett litet, men ack så avgörande, motbevis.

Har ni tänkt på när man sitter med sin gamla mattebok och räknar, och hur man då beklagar sig när det dyker upp riktigt långa tal i exempeluppgifterna? Tänk efter lite. Hur glad blir man inte, när siffrona man måste ha koll på och ha med i uträkningen, är små och korta tal?!

Jag vet, jag vet. Detta inlägg är tillåtet att kopiera och klistra in på sin egen blogg. Bara ni skriver vem som startade detta revolutinära tankesätt (det räcker med Hennes Majestät, och mina initialer).

 - let's take the worlds most sucky arguments and put them together in a nasty 'röra'


Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0