har man kul så har man inte tråkigt

Mitt absolut största problem just denna sekund är hur jag ska fixa mitt fettiga och väldigt svetlanaliknande hår inför morgondagen... Vi får väl se vad som sker under natten eller nåt.

Nu blir det lite "The curious incident of the dog in the night time"-läsning! Jag diggar faktiskt boken om jag ska vara ärlig. På vissa ställen är den lite seg, till exempel när huvudpersonen försöker förklara massa matematiska fenomen och jag inte fattar ett skit. Att jag numera går under namnet wannabeblondie (iaf i min kära familj, & till viss del i eget huvud!) är inte direkt något som hjälper. Men annars är den lite mer än helt okej. ;)



pöxx


Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0