vill man vara lite fin får man lida mycket pin

Nu har jag just kommit ut från badrummet efter att ha varit inlåst därinne i ca 2 timmar. Vad gjorde hon där?, börjar ni genast spekulera. Har hon en ny, häftig frissa att visa oss? Kommer hon dyka upp på Fyrishov imorgon med ännu en ny hårfärg?

Svaret är nej, mina vänner. Jag rakade benen. Först tog jag dock ett härligt bad fyllt med exklusiva saker såsom ica's olivolja & head&shoulder's duschcreme. Nu sitter jag här, två timmar senare, och är riktigt nöjd. Vem visste att ens egna ben kunde vara lika lena som knurres hår?


Nu slipper jag i alla fall känna mig som denne hårige medlem i Addams family!

Give me a comment?
Postat av: knutsson

HAHAHA wazzzzup med mitt hår :O

2009-03-14 @ 11:56:53
URL: http://jusssi.blogg.se/
Postat av: ANANANNA

hahahaahah DU om nån är skön kvinna!

<3

2009-03-15 @ 19:17:03
URL: http://annaofv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0