ytterligare a short one

Tjo!

Nu har jag hunnit med en hel del sedan det förra inlägget. Började kolla på Just my luck, medan jag smakade på min Ben&Jerry's Strawberry Cheesecake. Den var jättegod! Det enda dåliga var väl att den är lite enformig kanske:) Sedan kom jag på (/kände doften av...) hur fettigt mitt hår var, så jag beslöt mig för att hoppa in i duschen med ytterligare en gammal vän, Redken Extreme Rescue Force. Det vill säga en jevvligt bra (och dyr:[) hårinpacking. Nu blir det väl lite ingeggning av diverse hudprodukter.


4/5 för smaken, lugnt!



Några av mina soon-to-be kompisar :) (De gröna burkarna= Oliva, ett body butter & en vanlig body lotion, blåa burken = den tidigare nämnda hårinpackningen, svart tub = JLo's Glow After Dark, vitaktig tub = Oliva shimmer body lotion)

Nej, nu ska jag gegga in mig och sen ska jag äta choklad och ben&jerry's medan jag fortsätter kolla på Just my luck.

Ha en najz kväll folks!


Give me a comment?
Postat av: -Malin

hej hej.

Såg att du skrivit till mig, måste ha missat din kommentar :S

Vill du fortfarande ha design?

Maila mig.

2009-03-30 @ 14:04:18
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaådva gott med glassen el ;)?

2009-03-30 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0