* thursday & troubles

halli.

ja har ett stoort problem. det är ju såhär att ja vill bli brun. och nu är det skitfint väder ute. men problemet e att ja verkligen inte pallar nåt.. vill bara ligga inne å kolla på film. om ja gör det, så kommer jag få fett dåligt samvete att ja inte tar vara på de fina dagarna, men om jag inte gör det, så kommer jag bli brun samtidigt som jag inte vill vara där. virrigt, men ja fattar iaf x) ja får väl gå ut antar ja.. kan ju höra om Zazza vill prata me mej samtidigt kanske, då blire ju inte så hemskt iaf xD

image103
det där va innan nian. alldeles nyss känns det som;o men kolla min mage asså! ska jag eller ska jag inte...

byee


Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0