grattis elin!

tjaaooo.

åhh, skrev ett långt (okej inte så jätte, men ändå) inlägg för nåra timmar sedan, å så blev de nå knas så de försvann-.- YEEY.

anyway; har just blivit förhörd på sh:n av mamma, kunde väl de mesta (: dvs allt utom jävlagris regeringens uppgifter, statsrådsberedningen å regeringssammanträdena:S aja, får läsa meeeer.

innan det satt jag och våndades på en släktmiddag hos morfar. vår isländska släkting (jajemen, e 50% isländsk ;D) hade kommit, så de va lite mat å så. dock blev det som det alltid blir; mamma, morbor & morfar hamnar i en häftig debatt om valfritt ämne. denna gång var det om lektorer och deras pedagogikkunskap -.- .

nu ska jag.. läsa till sidan 200 i min engelskabok tror jag. "oj, det var duktigt, skönt att snart vara klar med boken" kanske ni tänker då. men icke! den e 400 sidor lång! wohoo.

ska välans draoa dåå.



brun blondin > blek brunett ? xD nämen seriöst; börjar tröttna på mitt "bruna" (?) hår nu. vill färga orange!

byee

Give me a comment?
Postat av: tammis

haha, debatt om valfritt ämne x) hihi... åh, det påminner om när jag gick på cmis (som om det var länge sen) och inför final exams läste jag 300 sidor i historiaboken... den var lika stor som en atlas och man fick nästan använda förstoringsglas för att tyda orden, plus att radavståndet var typ 0,5 :P

2008-10-13 @ 21:29:37
Postat av: Elin

NÄEH fy va hemst:O:O:O !!!

2008-10-14 @ 18:58:50
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0