one tree hill

 - ja veet, den serien är ju så bra! :) det kanske låter lite töntigt, men jag blir fett inspirerad av de olika karaktärerna :D

annars så vaknade jag med en HEMSK magvärk eller va man ska säga... var inte så kul. men de har typ gått över nu, i alla fall det värsta.

har lite dåligt samvete över att jag aldrig pluggar, men det ända jag behöver plugga på är ju typ historian, å de e inte SÅ bråttom (a) x)

idag ska jag chilla litegranna, kanske ta nån promis i kohagen me ebba eller nån kompis. är på nåt jättebraigt humör, typ som när man var liten på påsken (: it's wonderful !

jag vill ändra på mitt hååååår. på ett sätt vill jag färga det ljusbrunt å täcka den röda och "gråa" (egentligen blonda xD) utväxten.. på ett sätt vill jag färga rött, å på ett sätt vill jag färga blont ;S :p bara för att förvirra mig själv lite mer vill jag på ett sätt klippa håret så det blir till typ lite ovanför axlarna, å på ett sätt fortsätta spara ut håret så det blir låångt. xD nä men ja tror inte att ja kommer klippa av de på ett tag iaf. men om jag sparar ut håret så de blir fett långt, då kommer jag fan aldrig våga klippa av de xD aja vi får se va som händer under höstlovet.. ;) :D

ska dralla hem t papi nu.



byee

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0