hårrrr

Good morning:)

Nu är det såhär att jag faktiskt har bokat tid hos friZören för att färga håret, weho. Jag har övat in värsta talet som jag ska säga innan så det inte blir nåt fel haha. Jag vill liksom inte ha för ljusblont, men absolut inte ljusbrunt heller. Nära min gamla färg, fast liiite blondare. Här är några finfina färger:

  
Dock hittar jag fel med alla:

1. Lite för mörk
2. Lite för ful
3. Lite för ljus

KräZen tjej var det här! Här finns dock några färgkartor som egentligen passar bättre:

 
Typ någon slags blandning mellan dem.

Nu ska jag snart cykla iväg till skolan, i ösregnet. Kulkul...

kraam

Give me a comment?
Postat av: rebecka

gillart! vilken dag ska du slinga? :)

2009-06-10 @ 09:04:19
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0