im a skolkerr

Inte för att jag är stolt över det, snarare lite irriterad. Idag blir det alltså en stor jävla skolk, pallar inte massa lekar och grejs om det ändå är fittväder.

Annars känner jag att jag har missat hela ettan. Bara för att jag inte har tagit några bilder alls typ. Andra har i och för sig gjort det, men det är så jobbigt att ta andras bilder hela tiden. Menmen, det kommer jag väl bara behöva ångra i resten av mitt liv.. eller? Ska nog börja ta bilder, redan idag. Som minnen liksom. De behöver ju inte alltid vara fina eller roliga, när man är gammal kommer man vilja se alla bilder. Tror jag i alla fall.

Just nu håller jag på och bråkar med Kajsa, inte för att hon har gjort ett skit utom att vara snäll men... Ska väl säga förlåt och gå och möta henne i regnet, mmm!


Kåta kajsa och rape rebex vid hum c dårå :)

byee

Give me a comment?
Postat av: Fredrika

du är söt!! vi måste fan dokumentera vad vi gör på dagarna lite bättre ja! ;p händer ju mycket skoj :D

2009-06-06 @ 22:29:22
URL: http://fredriikaaa.blogg.se/
Postat av: reebex

hahaha oj, de känns som att de ända jag gör är att ta bilder :$:D

2009-06-07 @ 17:46:46
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: kJ

hahah gillart ;)

2009-06-07 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0