4/5 toasters, lätt!

En sak jag är riktigt sugen på nu, det är .......................................




BAM BAM BAAAM







............... alvedon. Tråkigt nog. Men tänk ett liv utan huvudvärk, något som verkar ytterst omöjligt för mig de senaste 2 veckorna. Fifän!

En sak som muntrar upp mig lite, men bara lite, är denna otroligt dregelframkallande bild:


Känner mig som något i stil med ett egofixerat pedofilmonster, som tar varje chans det får att synas i bild... Min favoriträtt verkar bestå av minisystrar som övar poser inför sina fjårtizzz dagar.

kramar och desperata vibbar (?)

Give me a comment?
Postat av: ANNNNA

du är snügg hörrudu!<3

2009-03-25 @ 10:34:08
URL: http://annaofv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0