schönt

lugn dag. chillerill på wayne's & stan som jag sa att jag skulle. sen blev det lite varma gubben samt planer på bio. dom planera spolades dock ner i toan rätt fort & ersattes av en slappislekstund med kalala i gangstacity. där införskaffades bla Panpan, en kinesisk Pringleskopia. dom var.. dom äckligaste chipsen jag nånsin ätit.



puzzizar & kjamizar, eder elin


Give me a comment?
Postat av: sarina

Snygg blogg,besök gärna min och kommentera!=) kraam.

2009-05-05 @ 09:32:05
URL: http://sarinareza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri burik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presenkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor som t ex (gratiskläder, gratismakeup, gratisbio, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få fler presentkort.



Just nu pågår det en tävling där man kan vinna 3500 kr i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=3980

2009-05-05 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0