* saturday & stuff'

hej.

jag lade mej å läste SO:N, men först gick jag till ICA å köpte ströbröd å rostmackor x) sen läste ja SO:n somsagt. jag hann läsa drygt 2 sidor innan jag somnade. sedan vaknade ja, läste, somnade, vaknade, läste. så cirka kl 18.30 var jag klar xD då var det mat, å sen gick ja till ICA igen å köpte glass. sånu har ja sett slutet av en film, ätit glass, ätit 2 morötter å läst massas bloggar. rätt tråkigt. vill ha chips. orkar/får inte gå å handla de. inte me pappas kort iaf xD

det kommer bli skitasvårt att stå emot frestelsen att köpa nåt när ja ska va hos mamma nästa vecka. big problem, huh? nejmen seriöst, ja som ska försöka spara å inte köpa nåt i hela april. hittils har ja lyckats iaf ;)

image56
tycker inte ni oxå att detta ser MUMS ut? ;p

byee

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0