* tuesday & thinkin'

shaa (:

jaa ni, idag har de hänt mkt & lite, dock inget otroligt intressant. jag och kajsa ändrade vår tetrizdans en aning, så nu är den ännu snyggare ;p (och ja, det ska stavas med ett z, tetriZ (: )


skoldagen var slapp, fick VG på NO-provet (ska ja va ärlig trodde ja att ja skulle få lite bättre, menmen..). på musiken kom vi inte riktigt igång med 'The Tide Is High'  men nästa gång, då ska de funka !


såklart fick vi våra SO-böcker så nu måste man plugga på första världskriget&mellankrigstiden -.- åååh, ja som trodde vi skulle slippa de ett tag. jag såg verkligen fram emot en slapp vecka, men icke !

nu ska jag.. ja vet inte. jag är trött och vill helst sova, men då kommer jag inte kunna sova ikväll. jag är jättesugen på å läsa ut "En världsomsegling under havet", men då får ja skukldkänslor över att ja inte pluggar.. så jag måste nog ta och läsa SO:n först.. asså fatta, det är 36 sidor, och det kommer ta aaaslång tid, iaf en timme. i den andra boken, "En världsomsegling under havet" , skulle jag kunna läsa 50 sidor på en halvtimme..

faan de funkar inte å infoga bilder -.- aja,

byee


Give me a comment?
Postat av: glitterandbling

ha en bra dag!! :)

2008-04-09 @ 16:20:23
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0