Nu skiter vi i töntiga rubriker dåra

Jajemen, nu skippar vi allt tråkigt på min blogg och kör på vilt istället xD ..eller nåt !

händer inte så mkt för mig eftersom jag sommarjobbar på världens tråkigaste ställe.. -.- ångrar verkligen att jag sökte jobb, menmen det blir pengar iaf..

idag har jag ingen aning om vad som kommer hända, ska bli intressant att se..

haft lite tråkigt sen ja kom hem från sommarjobbet, och detta är resultatet;


haha.

byee

Give me a comment?
Postat av: Tammis

haha, de är söta. =) är du ledig på måndag?

2008-08-02 @ 18:06:13
Postat av: Elin

haha (y) njaaee;/ ska va me nåra tjejer i klassen då:( tyvärr:/

2008-08-03 @ 15:22:17
URL: http://sssspikey.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heej! Du har verkligen fixat det skitfint i din blogg. :)

2008-08-08 @ 19:44:11
Postat av: Elin

sv t johanna:

tack, va gullig du är! :)

2008-08-08 @ 22:29:46
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0