damptomtar och nässprej

"-Idag är det en jättebra film på trean, klockan 21. Vad heter den nu igen... hmm.. Jag kommer faktiskt inte ihåg, men jag vet att jag tyckte att den var rolig i alla fall!
-Du menar väl inte Titanic?
-Ja!! Just det, så var det ja!"

Jo. Jomen det känns skönt att veta att den virrpannan (även kallad P-A-P-P-A) ska köpa en julklapp till mig. En. Det räcker liksom inte med att få ett par julklappar, varav en/två stycken kan vara något som man verkligen kan tänka sig att använda. Nej, nu blir det en enda julklapp. Hmm, undra hur många procents chans det är att det blir något jag tycker om..?

Skulle inte förvåna mig om det inte ens blir en julklapp, och tomten får skulden.

Nä, jag ska inte klaga. Papi ska faktiskt skänka resten av pengarna till Röda Korset. Guess that makes me a very good girl (tomten, känner du vibbarna?).

Från ett ämne till ett annat; jag är förkyld som satan! Not exactly a great feeling... Snoret forsar och nässprejen som jag hade längtat efter så länge.. Ja, den är trasig. Hur fan kan man ha sönder en nässprej, undrar kanske ni då. Jo, är det så att det inte finns en användarhandbok som säger exakt hur man får av korken på Renässansnässprej, så tar man kökskniven och hugger av den. Därför rinner dropparna långsamt nerför den lilla plastflaskan när man tycker på den.


näsgnuggningar från er älskade (men något snoriga) elin

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0