klippning at linnéskolan

Idag efter skolan stack jag till Linné och blev klippt av Maria. Blev riktigt bra! Inte så stora förändringar, lite uppklippt + att luggen kortades ner så jag kan ha den framåt igen. Håret känns aslent jämfört med förr. Probably p.g.a. plattningen, hårprodukterna och toppningen.

Annars var det en rätt skön dag. Spenderade rätt mycket tid till att försöka hitta ett skojsigt spel (i know, nördvarning), men lyckades inget vidare.

  
Några minibilder för er som är intresserade!

Ha det gött, själv ska jag julstäda lite mer och sedan äta fil, socker och frossssstiga flingor.  Mums.

byee

Give me a comment?
Postat av: tamm-***

så söt!

2008-12-09 @ 19:29:24
Postat av: josephine

håller med föregående, hur mycket jag än vill hålla det inne så är du bara för snygg, usch nästan! hihi

2008-12-09 @ 19:50:28
URL: http://josephineknutsson.blogg.se/
Postat av: china syndroom

bilden i mitten var naiiizzz :D

2008-12-10 @ 11:07:50
Postat av: rebecka

mycket fint :)

2008-12-11 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0