så det kan gå när haspen inte är på

Jag har haft en rätt tråkig, Mr. Thought you should know.

Jag tror på slumpen. Och på ödet. Ja, de båda existerar. verkligen. Så måste det vara. Åtminstone i Elins värld, i  hennes ögon. 

Hade jag åkt ner till stan och mött Maria utanför Linné, hade jag kanske kommit hem med ett saligt leende på läpparna. Jag hade kanske varit kär. Lite sådär hopplöst, på låtsas-kär, så att allt kändes lite mera värt. Så att min första tanke om morgnarna inte längre var "neej, varför gå upp? Det kommer ändå inte hända något speciellt idaaaag." utan kanske "hihi, undrar om livet ger mig något tecken idag!"

Men jag åkte inte ner till stan idag. Nej, Elin var hemma och hade en relativt tråkig, men ändå skön dag. För hon lycades ladda ner ett 10-tal bra filmer. Exempel; Barbie och de 12 dansande prinsessorna, Skönheten & Odjuret och Svanprinsessan. Lovely.

Ska nog sova nu. Imorgon ska jag vara på superduperhumör.

byee

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0