* saturday & something

helloo.

idag blire fika ute vid sommarstuga dårå. kan ju hoppas på att manfår lite pengar också (a) venne varför ja skullle få de, menmen. idag ska jagsatsa på å bli brun, likaså tomorrow. usch, kom just på att det är yoga imorn, blä! nu ska jag checka lite buffy (;

image107
har skrivit en checklista över allt jag behöver till venedig, alltid bra! ;p

byee


Give me a comment?
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 13:53:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0