[email protected]

hejsan! nu har jag legat länge och försökt sova. men det går inte. hemska, jobbiga tankar har borrat sig in i mitt huvud och vägrar dra åt helvete som jag bokstavligen bett dem göra. nu kanske ni undrar vilka dessa onda tankar kan tänkas (höhö...) vara.

jo, det är ju såhär att en ny msn har kommit. tänkte om man skulle installera den, man vill ju inte vara efter eller nåt. men så fort jag hade tänkt tanken infann sig de där farliga och skrämmande tankarna. om jag skaffar den nya msn:en, vad händer då med alla mina smilisar? :'(

tänka sig, är nästan mer oroad över det problemet än över det väntande ekonomi-provet. men bara nästan.



ciao!

Give me a comment?
Postat av: josephine

alla säger att den nyare är sämre, i'm gonna stick with tha old ;)

2009-02-12 @ 20:46:42
URL: http://jusssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0