irriterade elin säger...

...att html-koder är hennes största fiende! Aaaargh, hatar när det inte går som man vill. Jaja, här är ännu en ny design, är någon förvånad?

Nu tänkte jag bara gå in i badrummet och tvätta ansiktet och borsta tänderna lite. Sen blir det en alldeles för välbehövd skönhetssömn för lilla mig. Om ni som jag, har svårt att sova, ger jag er 4 skrämmande men ack så sanna fakta att ligga och fundera över;

♣ Varje sekund konsumeras fler än 8000 cocacola-produkter.
♣ Efter en timmes simmande i en allmän pool har man fått i sig ca 1 liter urin.
♣ Fler dör av flygande flaskkorkar än av giftiga ormbett.
♣ Alla som går på Rosendal kommer dö i förtid p.g.a. extrem utsättning av strålning.



good'night lovers


Give me a comment?
Postat av: tttt

hm, känns som om jag har hört dessa FAKTA förr ;)

2009-02-26 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0