planen "lev livet som satan innan satan lever livet med dig" sprack alltså något ikväll

Dagen var tänkt att spenderas med Maria, men icke. En slags sjukdom (ögonblixtar, sprängande huvudvärk + illamående) kom krypande och anföll mig precis innan franskan. Inte så jättesköjjigt. Aja, då blir det en anledning till att ta det lugnt i alla fall =) Ikväll blir det film, chips och coca cola, yey. En sak till som gör livet lite bättre är att massa fler kläder har kommit nu! En del av dem kan man iofs bara ha på sommaren, men men.

För övrigt har jag ganska nyligen sett filmen Priscilla - Öknens Drottning. Filmen handlar om tre stycken transvestiter som ska resa tvärs igenom hela Australien för att ha lite shower här & där. Jag gillade den var skarpt, riktigt underhållande.


Denna film passar de flesta;

    Jag vet att Knubbson skulle älska chansen att få sjunga med riktigt högt under filmens rörande scener, bara för att irritera hennes medtittare. 

    Becka och Beard skulle älska detta, eftersom dom är de enda som är på Knubbssons sida under dessa jobbiga perioder. Becka skulle skratta ont medan Knubbsson även tog kuddar till hjälp, för att fösöka "banka in" hennes röst i våra huvuden. Där tror jag faktiskt att Beardie skulle ingripa, på medtittarnas sida, eftersom hon älskar varje chans hon får att slå Knubbsson.

    Kajsa skulle tycka om att hon fick engagera sig i något, och säkert bli medlem i någon antidiskrimineringsbyrå där hon självklart skulle sköta allt paperwork. 

    Debisbebis och Annapanna skulle vara de enda normala (utom möjligtvis moi) som skulle uppskatta filmen för det den är, istället för att använda den som tortyrmetod som tidigare nämnda Knubbsson skulle gjort.

    Fredrika & Ullis skulle skratta, skratta genom hela filmen. Speciellt Ullis. Hon skulle garva även under de hemskaste stunderna, för hon kan konsten att finna något positivt i varje tillfälle. Detta skulle Fredrika gilla, så hon skulle skratta ännu mer. Till slut skulle det vanliga hända; Fredrika tittar oskyldigt (och gömmer sin blodiga knytnäve bakom ryggen) på medan Ullis springer till toaletten med forsande näsblod.

Och sist men inte minst;

    De enda jag kan komma på som inte skulle uppskatta den här filmen är Amin och Ahmed. De skulle behöva lära sig en läxa inom just transvestit/homo-området, men icke. Jag tror att dom är förlorade.


byee for now


ps. jag gillar alla söta små flickor i jo08 :)


Give me a comment?
Postat av: deb

höhö..jag vill se den filmen:)

2009-02-01 @ 14:52:29
URL: http://debaaj.blogspot.se
Postat av: Fredrika

HAHAHHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖR! det stämmer ju ;)

du är skön! <3

2009-02-02 @ 19:24:05
URL: http://fredriikaaa.blogg.se/
Postat av: ANANNANANNA

hahahhah, älskar knubbson-beskrivningen!!! du är skön OCH du är omtyckt du mäd! (:

<3

2009-02-02 @ 21:50:36
URL: http://annaofv.blogg.se/
Postat av: kJ

HAHHAA, verkligen I am the ultimate N.E.R.D

ahmed och amin kan take themselves sur un table dans le salon francaise

2009-02-06 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0