ibland måste man

Ja, ibland måste man vara inne hela dagen, trots att det är 25+ ute. För ibland är man förkyld.. Skit. Men, det försvinner nog snart. Nu har jag legat och kollat på Buffy och vampyrerna och ätit chips med dipp, nötter, russin och choklad. Inte helt fel. Packat klart inför min Värmlandstripp imorgon har jag också gjort. Längtar som farao, eftersom Zazza har lovat mig att åka ut med flotten om det är fint väder på fredag :D


flott flotte fan

Nu ska Maria snart komma hit och så ska vi prata igenom lite saker eftersom vi inte ses på ett tag. Sen kommer ju hon med till Värmland, den 7e tror jag :) 

puss! 

Give me a comment?
Postat av: Anonym

UPPDATERA WOMAN

2009-07-31 @ 13:42:26
Postat av: knurr

BLOGGGGGGGAAAAAAAAH

2009-10-28 @ 18:11:48
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0