tråkigt, jag vet

Har just ätit ben&jerry's och marabou, najs. Kollade på Confessions of a Teenage Dramaqueen, najs. Är inte pepp på dåligt väder, onajs.

Helgen har varit en av de bättre, och väldigt konstig. Den har innehållit otroligt mycket Maria, och vi har fått mer internskämt än någonsin förr haha! Fredagen tillbringades i staden där vi stötte på en hel del galna människor. Det var väldans trevligt. Lördagen spenderades i sängen, från att vi vaknade till 22. Sen steg vi upp och drog ut. Har dessutom kramp i fingrarna då jag har sms:at som en galning höhö. "Tjejen som är så jävla cool och blir bombarderad med sms, och dessutom skryter om det", eller? Nä.


så jävla snygg tjej. tycker jag i alla fall.

Nu ska jag.. typ måla naglarna. Sen ses vi imorn, på ett eller annat vis.


:*

Give me a comment?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0