studieångest

ha på rubriken! palla bry sig om jävla rosendal just nu, vill typ hoppa av och börja om i höst ändå.

Här hos mig vill jag nu ha;


Choklad i mängder. Främst dessa smaker. Möjligen Amigo&Nonstop också (fattar ni piken? Skulle vilja ha lite Amigo(s), har inga. Ha på det här med.).


Den här Ben&Jerry's- smaken (som förövrigt aldrig lär komma till Sverige bara för att jävlas med mig, den heter ju liksom "IMAGINE Whirled Peace". Typ samma sak som om den hade hetat "Dröm och Glöm Elin". Ha på allt idag.).


Nötter nötter nötter (kan ju säga att min käre GoogliewZz misstolkade vilka nötter jag menade...).


Skulle icke banga på en liten munk (De har ju redan hål, så nån annan måste ha bangbang:at på dem already! Hahahahah, not.) .

Nä nu får jag ta min ytterst dåliga humor&min jevvla huvevärk nånannanstans.


WiLLY:s känns mycket lockande, hm.

pöxx

Give me a comment?
Postat av: knutsson

DET BORDE INTE FÅ VARA LAGLIGT ATT VISA SÅNNA DÄR DONUTS FÖR MIG :'(

2009-03-09 @ 22:48:59
URL: http://jusssi.blogg.se/
Postat av: Fredrika

DONUTS :'( ÅNGEST NÄSTAN

2009-03-10 @ 14:57:54
URL: http://fredriikaaa.blogg.se/
Postat av: u

HAHAH ELIN JAG GILLAR DIN HUMOR I DET HÄR INLÄGGET :D

2009-03-17 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0